Jump to content
JerseyBo

Coronavirus - What are you doing to pass the time during lock down?

Recommended Posts

4 hours ago, SaveByRichter35 said:

That is fucking beautiful.  Such a cute letter and an even more adorable kid!!!

Gretzky has got to be one of the best ambassadors of any game ever played.  I don't think a single bad piece of press has ever come out about him.

Compare that to Michael Jordan, who's recently come back into the spotlight with the Last Dance documentary (probably gonna start that this weekend, got caught up with "Dirty Money" on Netflix...also worth a watch) - compulsive gambler, shitty with fans, etc.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/19/2020 at 2:43 AM, motowngoalie said:

So this is pretty exciting. On a whim my 5 y/o sent a letter and a card to the Great One back in March, right after this whole thing started. It took about a week to format and write the letter which kept him more than occupied.

We got it back today, 2 autos on the card and one on the letter as well. He's absolutely stoked. Definitely a great way to start another week with no school, etc.

IMG_20200518_162922663.jpg

I love shit like that, because it's fking authentic. Just quietly signing a card for a kid and sending it back. Not making a big deal about it. Not all the "look at me" crap and smearing it all over Twitter. Just doing it. So many athletes just do nice stuff when the camera is on. I hate when players hand out sticks to fans, it's so staged. Make sure the camera is on or make sure the fan is recording with his camera, ok, now hand the stick and smile, make sure the fan has an "OMG" expression...it's so clearly a phony  PR stunt...🙄 But doing things quitely behind the scenes when the cameras are off, that's fking real man 🤘

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/19/2020 at 10:53 PM, Chenner29 said:

Gretzky has got to be one of the best ambassadors of any game ever played.  I don't think a single bad piece of press has ever come out about him.

Compare that to Michael Jordan, who's recently come back into the spotlight with the Last Dance documentary (probably gonna start that this weekend, got caught up with "Dirty Money" on Netflix...also worth a watch) - compulsive gambler, shitty with fans, etc.

I agree. 

And I just finished The Last Dance. Really good doc for any sports fans out there.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Still managing to use Vaughn gear

Golf.jpg

  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Naz said:

Still managing to use Vaughn gear

Golf.jpg

You must be a good golfer. You keep track of your shots. ;) 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, coopaloop1234 said:

So for the USA friends on here.

You guys get anything good from your looting excursions?

Monkey sports was too far away and Pure hockey didn’t have what I wanted

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, SaveByRichter35 said:

Dammit, you got me.  How'd you find that picture??!!?!?!???!!!!!!???!!!!?!?

Because I was there before you grabbin' all the goodies

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...